CV Operationeel Manager Front Office Manager luchtvaart Utrecht


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 29

Woonplaats: Utrecht

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Jul 2015 – heden:
Station Manager Ground Services
Voornaamste werkzaamheden: Het zorgdragen voor een efficiënte, servicegerichte, punctuele organisatie en uitvoering van alle ground handling activiteiten op de luchthavens zoals Passengers- en Baggage handling, aircraft en ramp handling, cargo handling, equipment control en gevaarlijke goederen, conform wettelijke eisen en conform de standaard procedures van de maatschappij, met als doel het realiseren van een veilige en efficiënte vluchtafhandeling met het hoogst mogelijke service en klantgerichtheidsniveau en het optimaliseren van de On Time Performance (OTP).

sep 2014 – jun 2015:
TUI Nederland N.V.
Customer Services Agent Airportbalie
Ticketbalie Arkefly Schiphol Airport
Voornaamste werkzaamheden: Afhandeling klachten, informatie
verstrekken, overboekingen verwerken, blacklist pax controleren en verwerken, ticket en pakketreis verkoop, beantwoorden vragen en assisteren afhandelaar, lost and found, pre en post flight administratie verwerken, supervisie houden over de gehele afhandeling, reisdocumenten controleren met behulp van de TIM.

mei 2014 – jul 2014:
Corendon Dutch Airlines
Ground Operations Officer
Ground Operations Schiphol Airport
Voornaamste werkzaamheden: Een correcte afhandeling van binnenkomende en vertrekkende kisten, een coördinerende rol spelen tussen de Ground Handler en de Airline, supervisie houden over de gehele afhandeling, passagiers te woord staan en assisteren, pre en post flight administratie.

jun 2011 – apr 2014:
TUI Nederland N.V.
Customer Services Medewerker
Ticketbalie Arkefly Schiphol AirportVoornaamste werkzaamheden: Afhandeling klachten, informatie
verstrekken, overboekingen verwerken, blacklist pax controleren en verwerken, ticket en pakketreis verkoop, beantwoorden vragen en assisteren afhandelaar, lost and found, pre en post flight administratie verwerken, supervisie houden over de gehele afhandeling, reisdocumenten controleren met behulp van de TIM.

mei 2010 – sep 2010:
TUI Nederland N.V.
Customer Services Medewerker
(stage) Ticketbalie Arkefly Schiphol Airport

Voornaamste werkzaamheden: Afhandeling klachten, informatie
verstrekken, overboekingen verwerken, blacklist pax controleren en verwerken, ticket en pakketreis verkoop, beantwoorden vragen en assisteren afhandelaar, lost and found, pre en post flight administratie verwerken, reisdocumenten controleren met behulp van de TIM.

2010:
Selektvracht B.V.
Voornaamste werkzaamheden: Pakketten en overige goederen op tijd en zorgvuldig mogelijk bezorgen bij de particuliere klant.

2009:
Van Dalen Schoenen
Choorstraat Utrecht
Voornaamste werkzaamheden: Klanten op een vriendelijke en behulpzame manier te woord staan en hen assisteren bij een aankoop. De winkel en het magazijn op orde houden en kassawerkzaamheden verrichten.

2006:
Albert Heijn
Doornburglaan Utrecht

Voornaamste werkzaamheden: Vakken vullen, de winkel op orde houden, klanten te woord staan en assisteren en collega’s aansturen.

Opleidingen en cursussen: Sep 2008 – Jun 2011:
MBO niveau 4, Front office manager en manager verkoop Reizen
ROC Midden Nederland
Kanaalweg 84-A
3533 HG Utrecht
Diploma behaald

Sep 2007 – Jun 2008:
MBO niveau 4, Bank en Verzekeringswezen
ROC ASA Economie Abstede
Bontekoelaan 1
3526 RA Utrecht

Sep 2003 – Jun 2007:
HAVO/VWO Economie en Management
Gerrit Rietveld College
Winklerlaan 373
3506 GC Utrecht
Overgangsbewijs HAVO ¾

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: -Daadkrachtig
-Leidinggevend
-Ondernemend
-Commercieel
-Actief
-Oog voor detail
-Vertrouwenspersoon
-Leergierig
-Enthousiast
-Betrouwbaar

Hobby's en interesses: Computervaardigheden:

Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Powerpoint
(allen gemiddeld)

Talenkennis:

Nederlands (moedertaal), Engels (vloeiend), Duits (redelijk)

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV