CV Personal Assitant, Management Assistant, Office Manager parttime Utrecht


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 46

Woonplaats: Utrecht

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: feb 2015 – heden








feb 2008 – jan 2015 Staples Europe BV
Functie: Executive Assistant to Senior Vice President, Head of Marketing & Merchandising Europe
Werkzaamheden: beheren en bewaken agenda SVP/Head of Marketing & Merchandising, reizen boeken, (Internationale) meetings/WebEx/Telepresence/calls opzetten, team- en vendor events organiseren, e-mailverkeer filteren en afhandelen, bewaken van acties en follow-up, expenses afhandelen, spil aanspreekpunt van de afdeling M&M, ad hoc werkzaamheden.

Experis, Amsterdam
Functie: Experis Expert Professional Management Assistance
Werkzaamheden: De Experis Expert kan worden ingehuurd voor de duur van een project of voor een periode van vervanging op het secretariaat. Dit gebeurt in verschillende branches en organisaties. De Experis Expert is in vaste dienst bij Experis. Opdrachten:

oktober 2014 - oktober 2014
Opdrachtgever: Cushman & Wakefield
Functie: Executive Secretary
Werkzaamheden: secretariële ondersteuning Partner en beleggingsadviseurs, agendabeheer, bewaken deadlines, e-mailbeheer, uitwerken correspondentie en memo’s (Nederlands en Engels), voorbereiden presentaties, bouwen digitale datarooms, bijhouden datasheets en databases, verzorgen van vertaalwerk, archiveren en documenteren dossiers, voorbereiden van nota’s, verzorgen van declaraties, ad hoc werkzaamheden.

juli 2014 - september 2014
Opdrachtgever: Right Management B.V.
Functie: Projects & Support Officer
Werkzaamheden: telefoon, agendabeheer consultants, inplannen workshops, inschrijvingen workshops, voorbereiden workshops, voorbereiden en begeleiden assessments, Regus kantoren reserveren, e-mailboxen bijhouden, lunches bestellen, ad hoc werkzaamheden.

december 2013 - juni 2014
Opdrachtgever: KPMG Meijburg & Co B.V.
Functie: PA & Backoffice Medewerker
Werkzaamheden: secretariële ondersteuning Director HR en HRM Managers, opstellen contracten en alle overige correspondentie m.b.t. werknemers, beheer medewerkers informatie systeem, agendabeheer, bewaken deadlines, e-mailbeheer, archiveren dossiers, verzorgen van declaraties, ad hoc werkzaamheden.


augustus 2013 - december 2013
Opdrachtgever: Cushman & Wakefield
Functie: Executive Secretary
Werkzaamheden: secretariële ondersteuning Managing Partner en beleggingsadviseurs, agendabeheer, bewaken deadlines, e-mailbeheer, uitwerken correspondentie en memo´s (Nederlands en Engels), voorbereiden presentaties, bouwen digitale datarooms, bijhouden datasheets en databases, verzorgen van vertaalwerk, archiveren en documenteren dossiers, voorbereiden van nota´s, verzorgen van declaraties, ad hoc werkzaamheden.

maart 2013 - augustus 2013
Sabbatical

september 2012 - maart 2013
Opdrachtgever: Manpower
Functie: Executive Secretary
Werkzaamheden: agendabeheer, correspondentie afhandeling, archivering (zowel elektronisch als papier), bewaken inkomende en uitgaande (directie)stukken, opstellen van notities en memo´s, plannen en voorbereiden van presentaties, bijeenkomsten, verspreiden van vergaderstukken, notuleren, verzorgen van declaraties en facturen, telefoonbeheer, e-mailbeheer, ontvangen van bezoekers, ad hoc werkzaamheden.

april 2012 - augustus 2012
Opdrachtgever: Bouwinvest
Functie: Teamsecretaresse
Werkzaamheden: agendabeheer, archiveren, verspreiden van vergaderstukken, notuleren, verzorgen van declaraties en facturen, telefoonbeheer, e-mailbeheer.

juli 2011 - maart 2012
Opdrachtgever: Experis
Functie: afdelingssecretaresse
Werkzaamheden: agendabeheer, archiveren, telefoonbeheer en e-mailbeheer voor verschillende consultants.

mei 2011 - juli 2011
Opdrachtgever: Hewlett Packard Nederland BV
Functie: Administratieve Assistant Tax
Werkzaamheden: agendabeheer, meetings organiseren, inkomende post afhandelen, voorbereiden presentaties, organiseren conference calls, verspreiden van documenten voor call of meeting, notuleren, archiveren.

september 2010 - mei 2011
Opdrachtgever: AON Hewitt
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden: agendabeheer, correspondentie afhandeling, archivering (zowel elektronisch als papier), bewaken inkomende en uitgaande (directie)stukken, opstellen van notities en memo´s, plannen en voorbereiden van presentaties, bijeenkomsten, symposia en congressen, verspreiden van vergaderstukken, notuleren, telefoonbeheer, emailbeheer, ontvangen van bezoekers, ad hoc zaken, ondersteuning teams.

november 2009 - september 2010
Opdrachtgever: Bouwinvest
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: Management assistente voor de marketing manager, meewerken aan projecten, organiseren evenementen, regelen van zaken, bijwerken website/intrasite beheren, mailingen organiseren, ad hoc werkzaamheden voor afdeling communicatie en marketing.




augustus 2009 - november 2009
Opdrachtgever: Accenture B.V.
Functie: Executive Assistant
Werkzaamheden: interimmen binnen de functie, bijspringen waar nodig of waar iemand uitviel, agendabeheer, telefoonbeheer, vluchten en accommodaties, vergaderzalen boeken, meetings organiseren.

juli 2009 - augustus 2009
Opdrachtgever: GGD Amsterdam
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: Vervanging vakantie Norma bij cluster MGGZ.


april 2009 - juli 2009
Opdrachtgever: Flevoziekenhuis Almere
Functie: Secretaresse IT manager
Werkzaamheden: agendabeheer, afhandeling inkomende post en e-mails, organiseren vergaderingen en bijeenkomsten, opzetten secretariaat IT, archiveren, ad hoc werkzaamheden.

november 2008-april 2009
Opdrachtgever: AON
Functie: Management Assistant Internal Audit
Werkzaamheden: agendabeheer, afspraken maken, afhandelen inkomende post en e-mails, reizen boeken, visums aanvragen, gasten ontvangen, facturen afhandelen, ad hoc werkzaamheden.

februari 2008 - november 2008
Opdrachtgever: Harvey Nash inzake Delta Lloyd
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: secretariële ondersteuning aan de managers van de afdeling Expertise Service Center, Herverzekeringen en Letsel Service Center van de afdeling Schade, agendabeheer van de manager en coördineert de planning van afspraken, organiseren van vergaderingen, notuleren (o.a. het teamleidersoverleg), zorgen voor een efficiënte afhandeling en archivering van post, facturen en documentatie en voor goede telefonische bereikbaarheid, ontvangen van bezoekers en organiseren van bijeenkomsten, lunches & diners, afspraken maken met zowel interne- als externe relaties, veel telefonisch contact, vervanging van een collega secretaresse bij afwezigheid.
jul 2006 - feb 2008 PricewaterhouseCoopers Belastingadviseurs, Real Estate, Amsterdam
Functie: Senior partnersecretaresse
Werkzaamheden: correspondentie (Nederlands, Engels), telefoon, agendabeheer, inplannen afspraken, vergaderruimtes boeken, archivering, opzetten conference calls, verwerken in- en uitgaande post, boeken van vliegtickets en hotels voor zakenreizen/seminars, billing.

jul 2002 - jun 2006 Ernst & Young Belastingadviseur, Human Capital, Amsterdam
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: correspondentie (Nederlands, Engels); telefoon; agendabeheer; inplannen afspraken; vergaderruimtes boeken; archivering; opzetten conference calls; verwerken in- en uitgaande post; boeken van vliegtickets en hotels voor zakenreizen; beheer QuickPlace; ondersteuning partnersecretaresse; billing.

nov 2001 - jun 2002 Mebin, Amsterdam
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: telefoon, agendabeheer, beheer handboeken, archivering, notuleren, in- en uitgaande correspondentie verwerken.

jul 2001 - okt 2001 Jarmila Kaskens Makelaardij, Amsterdam
Functie: Binnendienstmedewerker
Werkzaamheden: telefoon, agenda, advertenties, brochures, klanten ontvangen

Opleidingen en cursussen: Opleidingen
2010 - 2011 HBO, Communicatie (niet behaald)
NCOI, Amsterdam

2000 - 2001 HBO, Office Management I (behaald)
Schoevers, Amsterdam

1997 - 1998 MBO, interieurkunde (niet behaald)
Cibap, Zwolle

1994 - 1997 MBO, Mode & Handel (behaald)
Stadspoort, Groningen

1990 - 1994 VMBO/MAVO, MAVO (behaald)
Winkler Prins, Veendam

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Een aantal positieve eigenschappen: sociaal, vriendelijk, behulpzaam, vrolijk, teamplayer maar ook heel zelfstandig, kan goed luisteren, loyaal, flinke dosis humor.

Hobby's en interesses: Masseren (momenteel bezig met een opleiding tot masseur)
Zomerfestivals
Muziek
Interieurstyling

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV