CV medewerker P & O 16 u/wk Utrecht


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 68

Woonplaats: Utrecht

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: In de laatste ca. 25 jaar waren mijn werkzaamheden (naast de normale secretariaatswerkzaamheden zoals het onderhouden van telefonische contacten, postverwerking, correspondentie, archiveren, agendabeheer, notuleren van vergaderingen, etc.) onder meer:
• het bijhouden van de ziekteverzuimregistratie volgens de Wet Verbetering Poortwachter;
• de administratieve werkzaamheden behorend bij de in-, door- en uitstroom van personeel;
• het verzorgen van de mutaties aan de door derden (RAET/YouForce) uitgevoerde salarisadministratie;
• het verstrekken van informatie aan de medewerkers betreffende de CAO, secundaire arbeidsvoorwaarden, enz.;
• het up-to-date houden van de personeelsgegevens in het personeelsinformatie-systeem (momenteel: Quebble via YouForce) en van de verplichte opleidingen;
• het zorg dragen voor een correcte aanlevering van personeelsgegevens t.b.v. derden (UWV, arbodienst, enz.);
• verzorgen van de managementinformatie.
Bij afwezigheid van de invalcoördinator was ik tevens verantwoordelijk voor het regelen van inval in het geval van ziekte/verlof/calamiteiten op de locaties.

Opleidingen en cursussen: MAVO-4

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Klantvriendelijk, collegiaal, nauwkeurig, loyaal.

Hobby's en interesses: turnen (niet actief), diverse denkpuzzels, wandelen en genieten van zon/zee/strand, oppassen op kleinkind.

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV